COMICS GIVEAWAY by SVIORS

9/25/2016 05:54:00 pm

Assalamualaikum...


Perghh dah lama tak baca komik sejak dah habis sekolah. dulu time sekolah kemain kat tangan tu bawak komik ke hulu ke hilir hahaha. sekarang dah tak ada dah. rasanya komik yang ada pun macam semakin sikit dan tak tahu ke mana hilangnya. 

Harap dapatlah menang giveaway ni dan kembalikan zaman sekolah dulu. cewahhh kemain ayat tu.

*klik banner untuk ikut join giveaway ni sekali tau*

Tarikh tutup giveaway ni adalah pada 12/10/2016. haaaa sempat lagi tu nak join hehe :)

You Might Also Like

10 budak comel

  1. jemput join yer

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2016/09/pencarian-bloglist-oktober.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :) In Shaa Allah saya join.

      Delete
  2. Singgah sini sambil follow balikk^^ goodluck~

    http://misspurple17.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Hi.
    Thank you sudi join :) dan all the best.

    ReplyDelete
  4. SINGGAH

    https://belogs.blogspot.my/2016/09/comics-giveaway-by-sviors-12oktober2016.html

    ReplyDelete