Nak raya dengan awak

7/09/2016 07:34:00 pm

Assalamualaikum...

Apa ehh perasaannya bila dapat beraya sama-sama dengan orang yang kita sayang? aku pun teringin tau nak beraya dengan orang yang aku sayang. selain family, aku teringin nak abang aiman ada sekali masa raya fufufufufu. mesti tertanya-tanya siapakah abang aiman pada aku, kan? emm tapi macam lah ada yang nak tahu.

Actually, abang aiman ni orang yang paling aku sayang lepas family. apa-apa pun family kena lah jadi keutamaan kan hahaha. okaylah! sejak dulu tau nak beraya sesangat dengan abang aiman tapi tak pernah lah kesampaian. kira macam ada je halangan tahu tak. sejak form 4 simpan angan-angan nak beraya dengan dia tapi hanyalah angan-angan dan tolonglah bersimpati kepada seorang Nur Atiqah :(

Tapi kan, bila difikirkan balik semua yang dirancangkan ni hanyalah rancangan kan. seriously, dah dekat empat tahun tau angan-angan ni berlanjutan. tapi dah Allah kata bukan sekarang nak beraya dengan dia tu. so, bukanlah sekarang. mana tahu beraya dengan dia bila dah jadi suami isteri nanti. hahahaha *stop lah nak bermimpi rasa nak sepak*

Tak salahlah asalkan berdoa dan mintak semoga ada jodoh antara kami berdua. Aamiin. ehh apa yang aku nak cakap kan ni? emm rasa macam mengarut aje. tapi nak cakap sebenarnya aku tersangatlah bosan raya tahun ni dengan assignment yang boleh tahan lah sikit dia tu. dengan harapan nak beraya dengan abang aiman tak tercapai. haihhh laaa jangan nak sesedih lagi.

Cukuplah nak meroyan dekat sini. segala salah silap harap diampunkan. esok In Shaa Allah aku akan buat satu entry pasal hari raya sebab tengah proses nak transfer gambar ke laptop ni.

Sekian, wassalam :))

You Might Also Like

0 budak comel