Kawan-kawan

11/10/2016 01:23:00 pm

Assalamualaikum...

Kalini kan tetiba aku terasa nak buat satu entry untuk khas untuk kawan-kawan aku dekat uitm. kenapa? entah aku pun tak tahu tapi cam rasa nak cerita pasal dorang ni. sebab dorang dah bagi semangat dekat aku time aku down sesangat, selalu ada waktu aku susah dan jugak senang. sayang sangat tau dengan korang ni!

ni gambar time sambut birthday yana dgn roommate dia. dari kiri Hani, aku, Yana, Syima, Dila.


YANA ASMIDA
Okay, Yana ni adalah orang pertama yang aku kenal time awal sem haritu. orang pertama yang jadi kawan aku dekat dalam kelas. Alhamdulillah sampai sekarang kitorang jadi kawan dan In Syaa Allah sampai akhir semester dan selama-lamanya. Aamiin :) time aku down, Yana selalu ada dengan aku tak kira masa. selalu tolong aku time aku susah dekat sana dan jadi kawan terbaiklah sepanjang dekat sana. kawan dengan Yana ni best tau! mengingatkan aku masa zaman sekolah dulu je bila kawan dengan Yana. perangai Yana lebih kurang macam kengkawan aku time sekolah dulu hahaha. nak cakap apa lagi ehh? banyak tau kalau nak describe tapi ni ajelah yang aku tulis hehe.

HUMAIRA FATINI
Nak kata rapat macam aku rapat dengan Yana, taklah sangat. aku kenal Mai memula sebagai classmate aku masa sem 1. dan tak sangka pulak Mai bilik aku sebelah bilik Mai je. dah dekat dua bulan jadi classmate baru tahu kitorang berjiran. haha nampak sangat aku tak ambil tahu pasal hal orang sebelah kan. kawan dengan Mai ni pun best jugak tau! baik dan sopan je orangnya. lembut je cara Mai ni tau. selalu tolong aku time susah jugak.

FADZWANI
Wani aku baru rapat sem 2. actually Wani roommate Yana. aku rapat dengan Wani sebab Yana yang kenalkan kitorang. Wani ni tak tahu nak cakap cemana tapi dia memang cam otak jenis gila-gila. selalu aje aku merepek dengan Wani ni hahaha. entah apalah yang kitorang sembang pun aku tak tahu kekadang main terjah je nak cakap pasal pebenda. lepastu gelak lah apalah semuanya cam tetiba je. kalau aku ada tweet apa-apa dekat twitter, selalu je si Wani ni nak menyibuk. kekadang aku pun menyibuk jugak kalau dia tweet apa-apa haha. even nampak cam memain si Wani ni, tapi dia pun banyak jugak tolong aku dan selalu ada dengan aku time aku susah.

ARNI NAZEERA
Haaaa kawan dengan Arni pun best jugak tau! Arni ni comel orangnya hehe. *tiqaa bukan bodek Arni ke apa tau* tak tahu lah nak cakap apa tapi Arni selalu jugak bagi nasihat dekat aku. best sangat dapat kenal dengan Arni. even kitorang start kawan time sem 2 sebab sem 1 haritu aku tak berapa nak kenal sangat atau rapat dengan orang aras atas. dah dengan jiran pun aku cam kenal tak kenal apalagi dengan orang yang tinggal aras atas. mohon jangan ikut perangai aku! hahaha *Arni boleh tolong tiqaa rapat dengan crush tiqaa tak?* hahaha aku pernah tau suruh Arni pergi tegur crush aku sebab aku ni pemalu jugak lah. hahaha.

Apa-apa pun, aku nak berterima kasih dekat korang yang selalu ada dengan aku selama ni dan In Syaa Allah untuk selamanya. aku sayang sesangat dekat korang tau. kalau korang tak ada, tak tahu lah macam mana aku nak hadap semester ni dengan tenang. sebab macam korang sendiri tahu, memacam yang jadi dekat aku sepanjang semester ni. harap takkan ada apa-apa masalah lagi semester depan dan semester yang akan datang.

Tak nak lah aku susahkan korang lagi. dan bebankan korang dengan masalah yang aku ada. sekali lagi terima kasih sebab selalu ada dengan aku. walaupun baru kenal tapi aku rasa macam dah kenal lama dengan korang. hmmm aku pun tak ada apa lagi nak cakap. good luck untuk kita semua untuk hari Selasa depan. okay ;)


You Might Also Like

0 budak comel