Rindu korang sangat-sangat

1/12/2017 11:37:00 pm

Assalamualaikum...

Sebab rindu sesangat dengan bestfriend aku, boleh tak aku nak upload seberapa gambar yang aku ada haha. sebab bosan sesangat ni. kitorang kawan sejak form 1 lagi. memula masuk sekolah menengah aku kenal dorang tapi masa tu tak lah jadi kawan sangat. kalau tegur pun biasa-biasa je. sekarang kitorang bestfriend :)

Lepas PMR dah memasing pisah. Azian sorang je yang stay dekat sekolah yang sama. aku pindah dekat sekolah yang dekat sikit dengan rumah aku. Anida pindah masuk Kolej Vokasional. kalau nak jumpa pun cam susah jugak lah sebab memasing dah jauh kan.

Sekarang lagilah. sejak sambung belajar ni, nak keluar dengan dorang punyalah payah. cuti sem je lah masa yang ada untuk jumpa. itupun sekali je rasanya sebab sibuk kerja lah, macam Anida dia still belajar macam sekolah kan so susah jugak lah.

masa ni keluar sebelum aku start sem haritu :(


dekat belakang mesti lighting tak cantik haha


masa ni buka puasa dengan kawan-kawan sekolah lama

Rindunya nak keluar dengan korang


asal rasa cam lawak semacam hahaha

kenapa aku dengan Anida cam tak jelas huhu


depan Azian, yang belakang tu Syafiqah dengan Ayu Syahirah


Aku dengan Anida. Azian takde hehe

okay aku saja throwback gambar ni masa aku umur 17 tahun haha

Dahlah cukup sampai sini je lah. kang bebanyak korang bosan pulak nak mengadapnya huhu. aku sayang sangat-sangat dekat korang tau! ingat kita bestfriend forever gitu. semoga persahabatan kita akan kekal untuk selama-lamanya, InsyaAllah :)


You Might Also Like

3 budak comel