Adik ke kakak?

9/27/2016 10:34:00 pm

Assalamualaikum :)

Today i'm super excited because tomorrow is my birthday!!!! 28 September 1997 is my date of birthday huhu. okay di sebabkan aku rindu dekat adik aku yang gemuk tu *hahaha* aku rasa macam nak buat entri pasal aku dan adik aku. ohh ya, aku sebenarnya ada dua orang adik beradik je dan aku anak sulung. tapi tak tahu nak cakap apa so, kita just go through je laa apa yang aku nak tulis ni tau.

tudung purple aku dan tudung pink tu adik
Nama kitorang kan sebenarnya dekat-dekat sama tau. Nur Atiqah dan Nur Atira haha. sampai ada kekadang yang tertukar nama kitorang. jarak umur aku dengan adik 3 tahun. ramai tanya apa perasaan bila ada 2 je adik beradik. sebenarnya macam biasa je. dengan dialah kau gaduh lepastu dengan dialah kau nak gelak ketawa apa semua. balik-balik kau akan hadap orang yang sama setiap hari hahahaha.

Nak cakap apa lagi ehh. ramai yang ingat aku ni adik tau. kekadang kan rasa nak gelak bila orang tanya, "ehh ni adik ke?" bila pandang aku. wehh muka memang nampak macam adik-adik sangat ke bila keluar berdua? hahaha tapi seriously, abah pun cakap macam tu dekat aku. abah cakap muka adik nampak lebih matang daripada aku.  apani!!!!! dah masuk u pun muka tak nampak matang huhuhuhu

Adik aku suka sesangat dengan make up sampaikan sanggup tu kumpul duit nak beli barang-barang make up dia. sedangkan aku tak tahu langsung cemana nak make up. nak suruh dia make up kan? errr sampai kesudah lah dia taknak. takpe! kita tak payah make up hahahaha. lepastu memacam lah yang berkaitan dengan kecantikan dia memang suka gegila. tapi ada je yang dia taktahu jugak dan akhirnya kakak dia ni lah yang sibuk mencari tahu apa yang dia nak dan cakap dekat dia.


Tak tahu nak cakap apalagi. rindu pulak dengan dia ni kan sedangkan baru je balik rumah minggu lepas. di sebabkan kitorang dua beradik je dan aku anak sulung, aku nak jadi contoh yang terbaik untuk adik. nak sesama berjaya dan bahagiakan mak abah satu hari nanti. tahun depan adik aku SPM dan aku In Shaa Allah lagi tahun depan lagi setahun nak habiskan diploma. doakan yang terbaik untuk kitorang ehh.

Sekian, wassalam :)

You Might Also Like

6 budak comel