Setelah sebulan...

10/20/2017 09:21:00 pm

Assalamualaikum, hi ?



Dah lama sangat tak jenguk-jenguk dekat blog ni. Hampir sebulan terbiar tak update satu benda pun haha. Maaf sangat-sangat sebab terlalu sibuk dengan kelas. Semester ni nak cerita dia punya busy entahlah tak boleh nak kata macam mana. Dengan sekarang ni aku dah jadi student non-resident. Memang susah jugaklah untuk pergi ke kelas dengan tak ada transport. Nasib baik aku menyewa dekat depan U je. So, tak ada lah susah sangat if nak pergi kelas. Cuma kena menahan lah peritnya berjalan kaki.

Okay next!

Nampak macam tenang sangat tapi sebenarnya susah tau nak maintain tenang gitu bila datang kelas. Sedangkan dalam hati ni gelabah nak mampus dengan semua benda. Orang tanya aku, macam mana nak pergi kelas dengan jalan kaki je? Bukan ke jauh rumah dengan U? Okay, benda ni pun pada awalnya aku tanya jugak dekat diri aku sendiri, mampu ke aku nak berjalan jauh-jauh ni. Sebab aku tahu lah yang aku ni pemalas nak mampus kalau suruh berjalan hahaha.

Tapi dah lama-lama kan, benda tu semua macam tak ada apa pun wehh. Kau jalan pergi kelas tu sumpah relaks macam tak pernah rasa penat. Awal-awal tu memang lah, aku memang merungut tak sudah lah tiap kali nak pergi kelas dengan balik kelas. Sebab penat dia bukan main lagi sampai rasa kalau orang tanya soalan bodoh boleh buat gaduh besar. Kenapa tak naik bas? Aku rasa tak berbaloi nak naik bas sebab rumah aku dekat depan U aje pastu tambang pulak sama dengan orang yang rumah jauh dari U. So, aku rasa better jalan kaki hahaha.

Apesal aku cerita pasal jalan kaki dohh? Haaaa bila tak tau nak cakap apa, segala benda pelik lah yang aku tetiba nak taip ni. Kan dah 5 bulan aku cuti dengan tak belajarnya, tetiba masuk belajar haritu, aku macam blank jugaklah. Agaknya sampai sekarang ni aku blank. Ya Allah aku sendiri tak faham dengan diri sendiri. Aku kena jugak belajar lah kalau tak habislah aku sem ni.

Yaa, aku dah malas nak taip panjang-panjang sebab aku tak ada idea nak cakap apa dah. Esok aku dah nak balik U. Memang terbiar lagi blog ni tak terupdate. Sebab aku busy tersnagatlah busy dengan kelas, assignment dan awal bulan ni aku ada masuk pertandingan inovasi. Bertambah busy lah aku. Memang tak ada masa nak luangkan dengan blog.

So, I think I have to say good bye now. InsyaAllah I will update this blog whenever I'm free. Sorry kalau bosan tahap gaban apa aku tulis ni.

You Might Also Like

0 budak comel